2011. március 28., hétfő

Bizalom.


Amire a szerelem nem képes mert zavaros ösztönök piszkolják,
azt a barátság-a csupa tiszta indulat-megcselekedheti.


Nem az számít,hogy egy hatalmas óceán partján gyönyörködsz
a naplementében vagy,hogy lopott perceidben egy piciny tó
kacsáit nézed.Csak az számít,ül e melletted valaki?




A bizalom még a legjobb körülmények közt is törékeny dolog.




A bizalom érdem.Nem tudom csak úgy megadni neked.




Sose nyiss ajtót,csak ha megnézted ki az!Sose feltételezd,hogy tudod ki áll az ajtó mögött.




Ne faggass! Ne kérdezz!! Így nem tudok.
Minden szó amit magamról elárulok,
ajándék,neked.Szent titok csiszolatlan gyémántok,
melyekből kirakhatsz egy arcot,aki talán én vagyok.




Úgy lehet legjobban barátságot építeni,ha nyíltan elmondjuk a másiknak mit gondolunk,mit érzünk.Ahogy most mi ketten csináljuk.Őszinték vagyunk egymáshoz,ezért barátok vagyunk.




Megbeszéltük,hogy még találkozunk,de nem beszéltünk meg konkrétumot-nem mintha bármelyikünknek rossz érzése támadt volna.Egyszerűen úgy éreztem és valószínüleg ő is,hogy mindent megbeszéltünk,illetve amit mégsem,azt is megértettük.
Nekem elégvolt tudni,hogy itt van és valószínüleg neki is elég a tudat,hogy én itt vagyok.
Néha az embernek csak ennyi kell:tudni,hogy a másik van.




Az élet egyik furcsa jellemvonása,hogy az ember hónapokon át naponta találkozik valakivel és olyan bizalmas barátságba 
kerül vele,hogy nélküle el sem tudja képzelni a létet,azután jön az eltávolodás:minden marad a régiben,és a barát,aki oly fontosnak látszott,egyszerre fölöslegesnek bizonyúl.Az ember élete megy to@ább a maga útján és az illető még csak nem is hiányzik.



Nincsenek megjegyzések: