2011. március 16., szerda

Öröm.


Hihetetlen,elképzelhetetlen erő az önzetlen szeretet.
Csak megmozdul benned,s máris megváltozik körülötted a levegő.
Megváltozol elsősorban te magad.letörli arcodról a keserű
vonást,kisimítja szemed alól a ráncokat,belop a szemedbe valami furcsa derűt,amitől fényleni kezd az arcod is-fényleni kezd az egész lényed is.Újraépíti egész testedet-valóságosan új embert épít belőled.Jó étvágyat ad és nyugodt álmot.
Igazi békéét ad és igazi ÖRÖMET.
Úgy nevetni és nevettetni senki nem tud csak az akiben felébredt
a szeretet.

Ki az ki köztetek lett,s nem hallott zeneszót?
Ki az,kit elkap az ÖRÖM egy váratlan jó hírre,és ne hallana azóta muzsikát?Csak a félelem zenétlen!
A félelemnek nincs muzsikája,csak zaja.Kegyetlen gépház zizegése.
Trafóház zsivaja.


Úgy nem lehet szeretni,hogy nem érezzük át a másik ember ÖRÖMÉT,és bánatát.Úgy nem lehet szeretni,hogy nem fedezzük fel a közös pontokat azokkal,akik első pillantásra annyira másoknak tünnek mint mi.




A bent didergő éjszakát 
sejlő remény fűti át
szív ÖRÖME feldereng
benső béke csöndje cseng
nyugalom derűje száll
s angyalok ideje jár.




A véletlen megtöltött ÖRÖMMEL,és nem akadt senki,akivel megoszthattam volna.A társas élet a közönyös emberek harmóniája.
Csak az egymás iránt közönyös emberek között van harmónia.
Azt is megállapítottam,hogy az ÖRÖM magánügy,




Az ÖRÖM alighogy elteltünk vele,megszokottá válik,és elillan tudatunkból:ezért,hogy a hosszan tartó szabadság emléke nem sokáig örvendeztet,ám a pillanatnyi rabságé mindvégig nyomaszt.




Azt nem remélem,hogy valaha boldogok lehessünk együtt:hogy ő nekem valaha bármi ÖRÖMET adhasson.
Ahhoz nincs hitem.De hiszem,bizonyos vagyok felőle,hogy az út,melyen ő elindult,ide,e ház küszöbéhez visszavezet.
hiszem azt,hogy egyszer összetörve,megalázva,az egész világtól gyűlölve,eltaszítva ide fog vánszorogni,az utolsó menedékéhez.
És akkor az,akit senki sem szeret többé,fog találni egy szívet aki
soha nem szűnt meg szeretni őt,és akinek akkor nem lesz egyéb 
életgondja,mint az ő sebeit,amit a világból elhozott,begyógyítani s a szennyfoltokat,amiket homlokán elhozott,letisztogatni.
Ez az én erős hitem!







Nincsenek megjegyzések: